توضیحات
شبکه اجتماعی اینستاگرام از سال ۲۰۱۰ وارد بازار شد. در حال حاضر کابران ایرانی اینستاگرام در جهان بیش از حد انتظار از این برنامه استفاده میکنند و اکثر شرکت ها و برندهای ایرانی برای معرفی خدمات و محصولات خود و پیشبرد استراتژی بازاریابی خود به نوعی روی به تبلیغات در اینستاگرام آورده اند.
طراحی کاور اینستاگرام و دادن جلوه بصری و هویتی به تصاویر و دادن اطلاعات در لحظه به کاربران موضوعی است که برخی از شرمت ها به عنوان استراتژی پیج اینستاگرامی خود در نظر میگیرند. این پروژه به صورت محدود و برای پیج اینستاگرامی پلتفرم اجاره خونه که یک پلتفرم اجاره روزانه سوئیت های مبله در تهران میباشد شکل گرفت.
- مشتریپلتفرم اجاره خونه
- موقعیتتهران
- سال طراحی1398
- برنامهفوتوشاپ/ایلوستریتور